Geensnor Telegram Bot – Update

Een chatbot kan voor gebruikers veel voordelen opleveren in elke stap van de klantreis.

Muriel Serrurier Schepper – november 2018
Volgens mij slaat Muriel daar de spijker op z’n kop (meer daarover trouwens in Erik’s klushoekje) en daarom heeft Geensnor vanaf nu ook z’n eigen chatbot! Het is er eentje die op Telegram verblijft en waar iedereen gratis en voor niets tegenaan kan praten. Hij is op dit moment vooral goed in weetjes vertellen. Verder wijst hij ook een beetje de weg in “alles Geensnor”. Hier kun je hem toevoegen: https://www.telegram.me/geensnorbot Veel succes ermee en misschien gaan we ervoor zorgen dat hij in de toekomst nog veel meer kan! Update 31-1 De Snorbot kan nu ook adviezen van advies.geensnor.nl vertellen op basis van je locatie! Terloops het woordje “advies” laten vallen en hij wijst je de weg. Wereldwijd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

 

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.